Gebruiker Mijn account beheren Veelgestelde vragen & oplossingen Mijn Pluxee-account is geblokkeerd. Wat nu? 13 oktober 2025 1 minuut leestijd Uit veiligheidsoverwegingen wordt je account na 5 mislukte aanmeldpogingen geblokkeerd. Om je account te deblokkeren, moet je je wachtwoord resetten. Artikelen in de categorieMijn account beheren Wat gebeurt er als mijn Pluxee Connect-account verwijderd wordt ? Waarvoor dient mijn Pluxee Connect-account ? Ik ben mijn wachtwoord voor mijn Pluxee-gebruikersaccount vergeten. Waar kan ik dat terugvinden? Ik ben mijn gebruikersnaam voor mijn Pluxee-gebruikersaccount kwijt. Waar kan ik die terugvinden? Bekijk meer Artikelen in de categorieVeelgestelde vragen & oplossingen Ik heb een Pluxee-account aangemaakt, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu? Een familielid is overleden: wat moet ik doen met diens Pluxee/Sodexo Card? Ik kan niet betalen met mijn Pluxee Card. Wat moet ik doen? Ik heb een andere vraag over het gebruik van mijn Pluxee/Sodexo Card op bezorgplatforms. Bekijk meer