Gebruiker Mijn account beheren Veelgestelde vragen & oplossingen Mijn Pluxee-account is geblokkeerd. Wat nu? 13 oktober 2025 1 minuut leestijd Uit veiligheidsoverwegingen wordt je account na 5 mislukte aanmeldpogingen geblokkeerd. Om je account te deblokkeren, moet je je wachtwoord resetten. Artikelen in de categorieMijn account beheren Waar kan ik mijn Card ID vinden? Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord te resetten. Wat nu? Ik ben mijn wachtwoord voor mijn Pluxee-gebruikersaccount vergeten. Waar kan ik dat terugvinden? Ik ben mijn gebruikersnaam voor mijn Pluxee-gebruikersaccount kwijt. Waar kan ik die terugvinden? Bekijk meer Artikelen in de categorieVeelgestelde vragen & oplossingen Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord te resetten. Wat nu? Kan ik mijn Sodexo Card blijven gebruiken? Ik vind de betaalmethode “pluxee” niet om online te betalen. Ik ben mijn wachtwoord voor mijn Pluxee-gebruikersaccount vergeten. Waar kan ik dat terugvinden? Bekijk meer