Het lukt niet een transactie met de Scan'r app te aanvaarden

Lukt het niet om het bedrag te bevestigen? Check dan even of je klant voldoende saldo beschikbaar heeft op zijn of haar kaart.

Lukt het niet om de QR-code te scannen?

  • De QR-code is 3 minuten geldig in de Pluxee BE-app. Als hij langer blijft openstaan dan moet men terugkeren en een nieuwe QR-code aanmaken.
  • Als je klant zijn QR-code heeft afgedrukt, is die 7 dagen geldig; de vervaldatum staat ook op het document vermeld.
  • Als het nog steeds niet werkt, druk dan op “invoer” op het startscherm van de applicatie om het nummer van de Pluxee Sport & Culture van je klant handmatig in te vullen.

Vergeet niet om de status van je netwerk te controleren. Als je goed verbonden bent met het netwerk, verschijnt er « Wifi-status: verbonden » onderaan je scherm. Als dat niet het geval is, check dan de verbinding van je telefoon om te kijken of je netwerkverbinding in orde is.

Klik in het menu « Instellingen » op « Beschikbare Services » om te controleren of alles goed werkt.

Dat kan via de app: druk op « Instellingen » in het app-menu. Als je drie groene V-symbolen ziet verschijnen, is alles in orde.