Hoe voeg ik mijn begunstigden toe aan Pluxee Clients Portal?

Als je zelf je begunstigden toevoegt aan Pluxee Clients Portal (en dit wordt dus niet ondersteund door je sociaal secretariaat), heb je twee mogelijkheden:

👉 Maak je begunstigden handmatig aan

Dat wil zeggen, je voer één voor één de werknemers in die cheques zullen ontvangen. Gebruik deze methode als je minder dan 15 werknemers heb om toe te voegen.

  1. Klik op Jouw begunstigdenMaak een nieuwe begunstigde aan;
  2. Voer het rijksregisternummer van de begunstigde in;
  3. Ga naar de Volgende stap;
  4. Vul de benodigde persoonlijke gegevens in;
  5. Selecteer de leveringsadres;
  6. Ga naar de Volgende stap;
  7. Selecteer de kostendrager (factuuradres);
  8. Selecteer voor elke cheque de optie Elektronisch voor degenen die je bestel en de optie Geen voor degenen die je niet bestel;
  9. Als je maaltijdcheques bestelt, vul dan het dagbedrag van de cheque in (nominale waarde);
  10. Klik op Aanmaken om te voltooien.

Bij elke stap vind je wat meer uitleg wanneer je op “?” klikt.

👉 Importeer meerdere begunstigden tegelijkertijd via een Excel-bestand

Gebruik deze methode voor meer dan 15 medewerkers.

  1. Klik op Jouw Begunstigden > Verstuur ons de gegevens;
  2. Download het template Lege Excel-file;
  3. Vul het bestand in door te kijken naar het tabblad Gebruikersgids;
  4. Sla het bestand op je computer op;
  5. Importeer het Excel-bestand op Pluxee Clients Portal;
  6. Vink de 3e optie aan in stap 4;
  7. Klik op Verstuur de file om je begunstigden te importeren.