Wat zijn de stappen die ik moet volgen om mijn eerste bestelling van cheques te plaatsen?

  1. Begin met het aanvragen van een vrijblijvende offerte op onze e-commerce site. Vul de vereiste gegevens in en we maken een schatting van een persoonlijk aanbod op basis van jouw verzoek;
  2. Als je tevreden bent met deze schatting, open je je klantenaccount Pluxee Clients Portal (stap 3) om verder te gaan met de bestelling.
  3. Creëer je toegang voor je Pluxee Clients Portal Klantenzone met behulp van de link van onze Welkomstmail. Pluxee Clients Portal is het platform om jouw cheques te bestellen en te beheren. Vergeet niet je spams te controleren indien de e-mail niet aankomt;
  4. Log in op Pluxee Clients Portal en voeg eerst al je begunstigde toe (de medewerkers voor wie je wenst te bestellen). Heb je maar een paar medewerkers, ga dan voor de handmatige methode. Gebruik anders het Excel-bestand dat beschikbaar is gesteld op Pluxee Clients Portal;
  5. Creëer je een nieuwe bestelling: selecteer het product dat je wil bestellen en geef vervolgens de gewenste bedragen voor jouw begunstigden aan. Geef bij het bestellen van maaltijdcheques ook het gewenste aantal tegoedcheques per medewerker (aantal gewerkte dagen) aan. Vergeet niet je bestelling bij de laatste stap te bevestigen;
  6. Ten slotte ontvang je per e-mail een factuur met het totaalbedrag van de cheques en de servicekosten. Bij het bestellen van kaarten (als er kaarten moeten worden geproduceerd en geleverd voor jouw begunstigden), ontvang je een tweede factuur waarop deze kosten staan ​​vermeld;
  7. Betaal de bedragen die op de facturen staan ​​via overschrijving op de aangegeven bankrekening en via de gestructureerde mededeling in de e-mail. Je bestelling wordt pas in behandeling genomen na ontvangst van je betaling.