Waarom omvat de offerte de kosten van de kaarten als mijn werknemers ze al hebben?

De offerte schat de volledige kosten van elektronische cheques voor je bedrijf. In een verlangen naar transparantie omvat het alle verschillende kosten in verband met het toekennen van elektronische cheques op basis van je aantal begunstigden en het aantal ingevoerde cheques. Het houdt dus geen rekening met of je werknemers al een kaart hebben (voor een ander product of van een vorige werkgever) of niet.

Deze schatting wordt later aangepast bij het bestellen van cheques. Op dit punt in het proces heb je nog geen bestelling geplaatst. Wanneer je de gegevens van je medewerkers invoert in je Pluxee Clients Portal Klantenzone, worden de begunstigden voor wie een kaart moet worden besteld door ons systeem gedetecteerd. Als er geen kaart hoeft te worden besteld, worden er geen kosten in rekening gebracht.

Bij het bestellen heb je altijd toegang tot het overzicht van de bestelling en de details van de kosten die deze keer de kosten vertegenwoordigen die aan je worden gefactureerd.