

Oplossen van veelvoorkomende problemen (12 Artikelen)
Problemen met je klantenportaal of met de voordelen voor je medewerkers? Wij staan voor je klaar om te helpen.
Beheer van mijn begunstigden
- Een van mijn begunstigden heeft geen rijksregisternummer (NISS). Wat moet ik doen?
- Een van mijn begunstigden staat niet in het bestelbestand. Waarom?
- Ik vind een van mijn begunstigden niet terug in het tabblad "Overzicht van jouw begunstigden". Wat moet ik doen?
Bestellingen
- Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen factuur ontvangen. Waarom?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Mijn bestelling is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als mijn bestelling via Excel als ongeldig wordt gemeld?
- Ik kan mijn bestelling niet bevestigen. Waarom?
Mijn klantaccount
- Ik ontvang geen e-mail om mijn Pluxee Clients Portal account aan te maken
- De activatielink die ik heb ontvangen werkt niet. Wat moet ik doen?
- Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?