Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vertel ons meer over jezelf, zodat wij je de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Product

Kunnen mijn medewerkers inloggen op hun Pluxee gebruikersaccount, ook als ze de nieuwe Pluxee Card nog niet hebben?

Als ze al een Sodexo4you-account hebben, wordt dat automatisch overgezet naar een Pluxee-account en loggen ze op dezelfde manier in met de inloggegevens van hun Sodexo4you-account. Of ze nog een Sodexo-kaart hebben of al een nieuwe Pluxee Card, verandert daar niets aan.

Een medewerker is zijn inloggegevens kwijt om in te loggen op zijn Pluxee-account, waar vindt hij ze terug?

De login heeft de vorm van een e-mailadres. Vindt hij toch zijn login niet meer terug, kan hij met ons contact opnemen en we brengen het voor hem in orde.

Mijn medewerkers hebben de Sodexo4You-app al. Hoe krijgen ze de nieuwe Pluxee BE-app?

Als ze automatisch updates voor hun apps hebben aanstaan, zullen ze automatisch de Pluxee BE-applicatie zien verschijnen. Hebben ze deze optie niet aanstaan op hun smartphone, ontvangen ze een bericht rechtstreeks in de Sodexo4You app met de vraag om de app te updaten. Als dat gebeurd is, hebben ze ook de Pluxee BE-app.

Kunnen mijn medewerkers de pincode van hun Pluxee/Sodexo Card uitschakelen?

Ja, maar OPGELET: dit betekent dat hun transacties niet meer gevalideerd moeten worden aan de hand van een geheime code. Ze zijn daardoor veel minder beveiligd, zeker in geval van verlies of diefstal van hun Pluxee/Sodexo Card!

Als ze hun pukcode al hebben, moeten ze naar 02/547.55.02 (24/7) bellen en de instructies van de interactieve spraakdienst volgen met hun Pluxee/Sodexo Card en hun pukcode erbij.

Als ze de pukcode van hun Pluxee/Sodexo Card (nog) niet hebben, moeten ze naar 02/547.55.02 (24/7) bellen en optie 3 kiezen.

Ze kunnen hun pincode op elk moment opnieuw activeren door naar 02/547.55.02 te bellen.

Wat moeten mijn medewerkers doen bij verlies of diefstal van hun Pluxee/Sodexo Card?

Ze moeten naar 02/547.55.02 bellen en optie 2 kiezen.

Zodra we ze hebben geïdentificeerd, zal de aanvraag om hun Pluxee/Sodexo Card te blokkeren en een nieuwe kaart aan te maken onmiddellijk worden gestart. De kaart zal op het postkantoor worden geleverd en binnen 5 à 10 werkdagen bij hen aankomen.

De vervaldatum van hun cheques die nog geldig waren op het moment van de blokkering wordt met 10 dagen verlengd.

De Pluxee Cards van sommige medewerkers zijn bijna verlopen, maar ze hebben nog saldo over. Wat moeten ze doen?

Ze hoeven niets te doen, wij zorgen voor een nieuwe.

Je ontvangt de maand ervoor een e-mail om je te laten weten welke kaarten bijna verlopen.

Je werknemers ontvangen aan het begin van de maand ook een e-mail om ze te laten weten dat we ze binnenkort een nieuwe kaart zullen sturen.

De geldigheid van de cheques op de rekening wanneer de kaart vervalt, wordt met vijf dagen verlengd en de cheques zullen automatisch gebruikt kunnen worden met de nieuwe Pluxee Card.

Hoe vinden mijn medewerkers hun pincode?

Zodra ze hun Pluxee Card hebben ontvangen, hoeven je medewerkers slechts drie stappen te volgen:

  1. De Pluxee BE-app downloaden
  2. Een account aanmaken
  3. Op 'Meer’ > ‘Mijn kaart beheren’ > ‘Mijn pincode weergeven’ klikken

Na 10 seconden zal hun pincode om veiligheidsredenen weer van het scherm verdwijnen.Ze kunnen die tot 3x keer per dag bekijken (en 9x per week).

Hebben sommige van je medewerkers geen smartphone?

Ze vinden hun pincode op de Pluxee-gebruikerssite. Ze moeten inloggen en vervolgens op ‘Mijn account’ > ‘Mijn profiel beheren’ > ‘Mijn kaart beheren’ klikken.