Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vertel ons meer over jezelf, zodat wij je de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Product

Ik wil mijn gegevens bij Pluxee laten wijzigen

Wil je de bankrekening wijzigen die je voor jouw terugbetalingen gebruikt? Vul dit formulier in!

Je dient ons jouw bank identificatie document(en) door te sturen. Je kan deze bij jouw bank opvragen of via je bankapp (ING, Belfius, BNP).

Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd, ontvang je een bevestigingsmail.

Hoe kan ik mijn transacties, terugbetalingen en facturen bekijken?

👉 Heb je maximaal 10 verkooppunten? Je online Pluxee-handelaarsportaal geeft je 24/7 toegang tot al je facturen, transactiegegevens en terugbetalingen. Je kan er ook de gegevens van je verschillende verkooppunten raadplegen en aanpassen. Heb je je inloggegevens nog niet? Vraag ze dan snel aan!

👉Heb je meer dan 10 verkooppunten? Eerst moeten we nagaan of je in aanmerking komt voor toegang tot de online Pluxee-handelaarsportaal. Daar kan je details vinden over transacties en terugbetalingen die door Pluxee gegenereerd worden, en de contactgegevens van je verkooppunt(en). Vul dit formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Wat zijn de voorwaarden om Pluxee Sport & Culture te kunnen aanvaarden in mijn zaak?

Je mag Pluxee Sport & Culture aanvaarden voor :

Culturele en recreatieve activiteiten

  • Culturele evenementen
  • Boekhandels
  • Musea en tentoonstellingen
  • Concerten, theater, festivals
  • Pretparken en dierentuinen
  • Muziekacademies
  • Bioscopen
  • Kinderkampen

Sportieve activiteiten

  • Sportevenementen
  • Sportabonnementen
  • De verhuur van sportterreinen
  • Sportkampen

Hoe voeg ik een nieuw verkooppunt toe?

Gelieve dit formulier in te vullen!

Zodra de wijzigingen zijn aangebracht, ontvang je een bevestigingsmail.