

Veelgestelde vragen & oplossingen (28 Artikelen)
Een probleem met je voordelen of je kaart? We staan voor je klaar!
Ander
- Het lukt niet om met mijn Pluxee-cheques te betalen via Payconiq by Bancontact.
- Mijn winkelier aanvaardt geen Pluxee-cheques. Wat kan ik doen?
- Ik heb een andere vraag over het gebruik van mijn Pluxee/Sodexo Card op bezorgplatforms.
Mijn kaart
- Mijn Pluxee Card is bijna vervallen, maar mijn cheques zijn nog niet op. Wat moet ik doen?
- Kan ik mijn nieuwe Pluxee Card zelf bestellen?
- Een familielid is overleden: wat moet ik doen met diens Pluxee/Sodexo Card?
- Ik kan niet betalen met mijn Pluxee Card. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn kaart?
- Kan ik mijn Sodexo Card blijven gebruiken?
- Verlies ik mijn saldo als mijn huidige kaart wordt vervangen door een nieuwe Pluxee Card?
- Hoe blokkeer ik mijn kaart?
- Wanneer wordt mijn Pluxee Card bezorgd?
- Mijn Pluxee/Sodexo Card werkt niet. Wat nu?
- Moet ik mijn kaart houden als ik van baan verander?
Mijn pincode
- Ik heb 3 keer een verkeerde pincode ingegeven en mijn Pluxee/Sodexo Card is geblokkeerd. Wat nu?
- Hoe kan ik de pincode van mijn Pluxee/Sodexo Card wijzigen?
- Kan ik de pincode van mijn Pluxee/Sodexo Card uitschakelen?
Online betaling (webshops)
- Ik wil online betalen, maar heb onvoldoende saldo op mijn Pluxee/Sodexo Card. Wat nu?
- Mijn online betaling is geannuleerd/mislukt. Wat nu?
- Ik vind de betaalmethode “pluxee” niet om online te betalen.
- Ik zou online willen betalen, maar ik heb een buitenlands gsm-nummer. Wat nu?
- Ik heb geen sms met de bevestigingscode ontvangen. Wat nu?
- Ik heb een Pluxee-account aangemaakt, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
- Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord te resetten. Wat nu?
- De app herkent mijn e-mailadres of wachtwoord niet (meer). Wat nu?
- Mijn Pluxee-account is geblokkeerd. Wat nu?
- Ik ben mijn gebruikersnaam voor mijn Pluxee-gebruikersaccount kwijt. Waar kan ik die terugvinden?
- Ik ben mijn wachtwoord voor mijn Pluxee-gebruikersaccount vergeten. Waar kan ik dat terugvinden?